click please :)

NUR KASIH THE MOVIE (NKTM)

Thursday, May 19, 2011


NUR KASIH THE MOVIE (NKTM) dah maen malam tadi..

amacam yang dah nengok best tak? best tak??
kalo tanya saya mesti lah saya jawaaaabbbb

BBBBBBEEEEEEEESSSSSSSTTTTT kot

hehehhe ada kot sebab saya tak nengok lagi..
tapi dari komen member-member kat facebook kan..

ramai kata best..
yang paling nyata.. diaorang kata sedey..
konpem leleh lah air mata..

tak caye??
ni plak komen-komen yang saya kutip kat page facebook NUR KASIH THE MOVIE
meronta-ronta jiwa ni bila nengok komen-komen diaorang
plus promotion NKTM yang gile bombastic..
saya rasa bukak media prima punya anak beranak..
360 -- berita utama -- fuhh --
semua cerita pasal NKTM kan?..
dasat tak promosi dia??

hatto0ooii hato0ooii..
yang penting sapa nak blanja saya nengok nur kasih ni??
sapa nak teman ni??
nak nengok NUR KASIHH.~!!!



No comments:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS