carta top 5
Showing posts with label carta top 5. Show all posts

Monday, December 12, 2011

top 5 : cartoon yang cumel :)

aihhhh semalam kan adik-adik saya
dok pot-pet-pot-pet
menge-rank-ing kan cartoon yang cumel and feveret diaorang..

cartoon cumel u'olls ok.. bukan cartoon yang gagah perkasa.
so otomatik otomen ke kamen rider ke batman n the gang takde dlm list
peminat kipas susah mati cite-cite ni jgn sedih plak eh :)
sebab katun tu langsung x cumel. huh

maka dengan ini.. tadaaaaa...
ini lah keputusan nya lepas depa
bertekak n bukak suatkhabar sambil merivision kan
menghengat balik cartoon yang cumel..
yang berjaya mengeletek jiwa raga diaorang

1. boboyboi

2. fanboy and chum-chum

3. upin ipin
4. shaun the sheep.

5. pingu


hah.. amacam.. ada tak yang sekepala ngan top 5 ni.??
pssstttt actually rank ni pon..
lepas saya bertekak sekali ngan adik-adik.
kekkekeke
sebab akak dia ni pon kaki cartoon

tetiba je rasa cam akak dia lagi manyak layan katun dari adik dia..
kekekekkeke *wink*

Tuesday, October 4, 2011

TOP 5 : artis bertudung yang hot dan cantik

ini adalah top 5 artis bertudung yg cantik dimata saya


1- wardina saffiyah

2- irma hasmie

3-heliza

4- farah af

5- anne ngasri

cantik kan diorang nih??
hehehee korang plak macam mana??

notakukukaki : susah jugak nak cari artis bertudung ni
hurmpphhh ada nama yg saya tertinggal ke??
© :.cik katak .:
Maira Gall