ik4
Showing posts with label ik4. Show all posts

Saturday, November 12, 2011

idola kecil? perlu ke rancangan macam ni?


haihhhh... garu kepala saya bila nengok idola kecil ni..
rasa pathetic pon ada kat adik-adik ni..
mana tidak nya..
kecik-kecik dah diajor pakai baju atas lutut..
adoiiiiihhh..
bukan patotnya kecik-kecik ajar menda yg lebih baik ke?
melentur buluh biar dari rebungnya..
kalo kecik-kecik
dah makeup macam opera cina..
pakai singkat atas lutut apa kejadahnya??

ad0oooiiii.. tak boleh ke
wujud program lain yang lebih berilmiah??
apa fungsi program ni sebenarnya??

dah lah yg tengok cerita ni budak-budak
yelah kan kat rumah bukak pon sebab adik saya excited nak tengok
kalo tak. tak hengen lah kot saya nengok
geleng kepala saya..
jujur.. memang lah kagum..
kecil-kecil ada bakat macam tu.
tapi ntah mungkin tak kena tempat dan caranya kot..

nanti belajarnya kemana melalak nya kemana
industri hiburan kat malaysia besar mana lah sangat kan??
aigoooooo dunia-dunia
perlu ke rancangan macam ni??

haihhh.. tak percaya apa saya cakap??
boleh nengok kot kat SINI
© :.cik katak .:
Maira Gall