keputusan biasisiwa JPA
Showing posts with label keputusan biasisiwa JPA. Show all posts

Monday, October 3, 2011

semakan biasiswa JPA -esila

"angah tolong cek kan status biasiswa JPA aku"

tudia adik saya SMS mintak tolong cek kan
status permohonan biasiswa JPA
untuk ijazah pertama

yelah hari ni keputusan nya keluar..
ok adik-adik, kakak-kakak
kalo korang pon ada adik beradik yang memohon biasiswa JPA
korang boleh tengok status permohonan biasiswa
JPA korang dekat sini ---> esila

punyalah dengan prihatin dan kasih sayang
saya mintak ic no dan butiran lengkap..
yelah kan nak bukak online ni..
nak IC lah, kod laluan lah..

tengah berkobar-kobar saya nak cek kan
tibe-tibe ini yang keluar

ohhhooo sila be positive
maybe maintenance or busy or server down
referesh punya refresh
ini plak yang kuar...

ingat nak jugak sengih
skali key in ic no..
itu jugak yang kuar...

hah tttuuuudiaaa..
yg tu yg saya malas nk bukak website berkaitan gov ni..
hehehee nanti tak pasal-pasal hangen
eh... nak tanya memang website gov ni mmg camni eh???
© :.cik katak .:
Maira Gall