seni
Showing posts with label seni. Show all posts

Thursday, October 20, 2011

KRETIP: jom recycle buku lama :)


buku banyak sangat kat rumah??
tak tahu nak buat apa??
apek recycle tak mau beli or kutip buku lama korang tu??

takpe- takpe meh saya kasi satu jalan penyelesaian nya
camne pon jom.. layan gambar-gambar ni..
mana tahu mood kretip korang akan muncul
tok change buku lama jadi hiasan yang cantik

hah amacam?? cantik tak? kreatif kan??..
tok pengetahuan korang ni semua buku yang dicat balik..
mengikut imej yang dimahu..
macam kat bawah ni.

so korang..
kalo banyak sangat buku..
and sayang nak buang..
boleh lah tiru cara ni..
selamat mencube.. :)


© :.cik katak .:
Maira Gall