video clip comel
Showing posts with label video clip comel. Show all posts

Monday, October 3, 2011

jom belajar kata-kata ajaib :)

korang-korang 
jom saya nak share satu rahsia..
menda yang paling mudah..
tapi banyak bantu hidup kita sebenarnya..

dari kita takde kawan mungkin akan bertambah kawan kita
dan yang paling penting
dari miskin kata-kata ajaib ni boleh jadikan kita kaya..

jom saya bagitahu rahsianya

1 ~ tolong : bila korang mintak bantuan
2~ terima kasih : kepada sesiapa yang membantu kita
3~ maaf : kalau kita ada membuat salah
ha tu lah dia kata-kata ajaib yang banyak ubah hidup kita...

tak percaya???
cuba lah dulu okeng???


cumel kan vc ni?? tgk budak kecil pon tahu 3 ayat ajaib tu

notakukaki : yang paling penting..dari korang miskin adab 
korang akan jadi kaya budi bahasa





© :.cik katak .:
Maira Gall