ice cream
Showing posts with label ice cream. Show all posts

Tuesday, April 3, 2012

jom layan esekem DINDING :)




 
 
korang kaki eskem tak???
 
gua memang kaki eskem.. gigih makan eskem
tak kira tengah demam, sakit tekak mahupon tengah sakit hati..
 
dalam bengbanyak eskem..
gua tengah meroyan dengan eskem DINDING..
hahhhh korang hado???

penah tak makan eskem dinding??
tak pernah??? ok fine... besalah..
jaman moden orang pandang TUTTI FRUTI je kot..
beli sebekas.. posing sampai abes bateri hengpong kan.. #adei
 
 
gua siyes tak layan sangat tutti berfrutti nih..
tak tahu nape.. penah makan tapi konpem tak abes..
mungkin tak cukup feel kot..

atau mungkin gua memang ditakdirkan hanya makan eskem DINDING 
 eskem mekdi - eskem kepsi dan jugak baskin robin.. 
hahhh hammeeekkk list segala eskem kan :P
 
ahhhh tapi kengkadang eskem POP ngan eskem malaysia pon dah cukup kot:)
 



wateva ponggg sebenarnya nak share
sebulan dua ni gua tengah gigih sangat-sangat suka eskem kat atas tuh..
eskem dinding.. : walls - mocha crumble..
sebekas tuh hanya untuk gua..bukan makan sekali gus lah..
tak nikmat namanya...
 makan sikit-sikit lenglama jadi bukit..
 
 
hah korang??
apa eskem peberet korang?
ace share sikit :)



# rindu nak makan yogurtheavenly blush kat jakarta ~
 
© :.cik katak .:
Maira Gall