pilihanraya umum
Showing posts with label pilihanraya umum. Show all posts

Friday, December 2, 2011

jangan hanya menyalak. jadilah PEMILIH ok~!

pegh -pergh -pergh...
kengkadang naik muntah-mual dah
gaya cam orang pregnant tau tak..
mana taknye. tekan stesen ni nampah merah putih.
tekan stesen tu pon kaler merah putih jugak
hamendanya ni?? memang penting betui eh acara ni???
*kompius jap*

tapi takpe..
kengkadang best jugak kan nengok merah putih ni..
yelah dok nengok sensorang buat lawak..
besa lah nak nampak kesungguhan untuk raih kepercayaan kan.
tu yang ada dok singsing tangan- angkat kain- hunus keris.
haihhh dunia-dunia..
susah betul bila terlalu obses.
errr satu je soklan..
ada tak golongan yang datang PWTC tu..
yang belum mendaftar eh??
mana lah tau dok pong pang pong pang..
padahal mendaftar pon belom..
kekekekkeee...

besalah kan..
skang ni. umor 50 an pon belom tentu dah mendaftar..
ehhhh actually saya pon baru je daftar kekekke
ohhh sila lah take noted..
pilihanraya cam dah dekat gila kan??
mana tak nya semua parti dok bukak aib parti lawan
a kutuk b- b kutuk c- c kutuk semua.
elok sangat lah tu..
tu cara pemimpin yang nak memajukan malaysia gamaknya..

eh entah mana satu yang betul yang mana propa..
saya pon dah tak faham kan???
tapi tak kisah lah..
kalo korang betul nak ubah pucuk pimpinan..
saya nak tanya korang dah MENDAFTAR ke?
jangan dok pong pang pong pang tapi bukan pemilih
buang masa menyalak je ok.~!
so jangan lupa > click ni < untuk nampak anda ambil tahu tentang SPR ok
dan jangan lupa jadi PEMILIH

saya SUDAH.. anda bila lagi???

© :.cik katak .:
Maira Gall