Pages

Showing posts with label roti gardenia. Show all posts
Showing posts with label roti gardenia. Show all posts

jom ramai-ramai makan roti SHAITTTOONN nak??

Saturday, October 22, 2011

huk-huk..
pernah tak korang makan roti shaaitttton??
tak pernah makan??
tak pernah jumpa??
ishk-ishk-ishk
so nak tak cuba rasa roti ni??

alah kalo nak beli senang je kot nak dapat roti ni.
korang boleh beli roti shaitooon ni kat kedai

camne rupe roti shaiton tu???

roti shaitoon bukan macam ni ok..
ni pon bukan lah roti shaitoonn itu..


roti shaittooon tu macam roti ni..
ala macam kat gambor bawah ni..


hah ni lah roti shaiton tu...
iblis = shaiton..
adek bradik lah tu :P

gamaknye kalo makan..
makin bertambahkah iblis dalam diri???
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS