roti shaiton
Showing posts with label roti shaiton. Show all posts

Saturday, October 22, 2011

jom ramai-ramai makan roti SHAITTTOONN nak??

huk-huk..
pernah tak korang makan roti shaaitttton??
tak pernah makan??
tak pernah jumpa??
ishk-ishk-ishk
so nak tak cuba rasa roti ni??

alah kalo nak beli senang je kot nak dapat roti ni.
korang boleh beli roti shaitooon ni kat kedai

camne rupe roti shaiton tu???

roti shaitoon bukan macam ni ok..
ni pon bukan lah roti shaitoonn itu..


roti shaittooon tu macam roti ni..
ala macam kat gambor bawah ni..


hah ni lah roti shaiton tu...
iblis = shaiton..
adek bradik lah tu :P

gamaknye kalo makan..
makin bertambahkah iblis dalam diri???
© :.cik katak .:
Maira Gall