click please :)

eh mak pon berjangkit demam OMBAK RINDU??

Tuesday, December 20, 2011

sejak balik dari kenduri kawen ahad aritu..
 mak asek bukak issue pasal ombak rindu.
kitaorang dah agak dah ni mesti effect dari geng-geng beliau lah ni..
katanya. lepas balik dari aktiviti umah orang kawen tue..
kawannya dok pot-pet pasal ombak rindu..
humangaihhh moden benor makcik-makcik ni..
siap nengok kat wayang lagi ok
ommmoooo =.="

kan tak pasal-pasal tetiba jek mak dok tanya akak saya..

mak : ada lagi ke crita ombak rindu kat wayang kak??
akak : entah ada lah tu kot mak napenya?
mak : pukul berapa cerita nya
akak : tak tau lah mak.. tengok tiket
mak : berapa hinggit tiketnya kak?
akak : akak tak tau mak.. angah tahu lah kot..

wahhhhh bila mak dah usha-usha tanya camtu..
so faham-faham lah hint mak tu..
wahai anak-anak emak..
silalah faham mak korang ni nak tengok ombak rindu jugak yawww


dan obviously nampak ke-frust-san mak
bila adik saya tunjuk tiket ombak rindu yang kitaorang nengok aritu,..
mana idoknya.. buleh terpacul kat mulut mak..

" sampai ati tak bagitau mak korang gi nengok cite ni"

ado0ooi mak oh mak..
bila akak dah gosip-gosip camtu kat saya..
tak memasal.. 2-3 hari ni saya gelak sebatu.. keji kan??
tak penah ke hayat mak nak nengok wayang..
siap sound meleser lagi kalo saya usung adik-adik ke wayang..
tapi itulah namanya pengaruh rakan sebaya mak saya ni..
dasat benor effectnya kan bila makcik-makcik mesyuarat tingkap
cerita pasal ombak rindu tak ke moden namanya??

haihhhhhsssshh sabar eh mak..
nanti angah usung mak masuk cinema..
kita dating sesama..
kita bawak tisu tandas sedozen..
kikikikikiki..

p/ s : hah sape tak nengok ombak rindu lagi?
meh saya belanja nengok ngan mak saya.. :P


7 comments:

Admin said...

penyakit berjangkit rupa nya ombak rindu ni

Unknown said...

wife sy pon dh berjangkit

syafiqa said...

haha ok.iqa xtgk lagi.
bole ajak mak awak la ;p

syafiqa said...

haha ok.iqa xtgk lagi.
bole ajak mak awak la ;p

Unknown said...

mak miera pn de ajk miera g tgk ombak rindu gak tp miera wat dono je..msuk telinga kiri kuar telinga kanan..ahaha

Cik tikah said...

dahsyat tuh smpai mak pun nk tgok gak. hehe

m!3yr4h_LolLy said...

amboi, sampai ke mak berjangkit ? hehehe.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS