click please :)

terjatuh dan bangun kembali :)

Saturday, February 4, 2012



awak,
im happy if hati awak dah kembali ke landasannya..
we are a GOOD friend.
sumpah really- really good friend.
finally awak faham kan :)

yes mungkin that was my mistake kot..
perhaps awak admit its your mistake too :)

bak kata kawan baik saya..
orang tak kan terjatuh if tak de yang tolak atau menarik
dan once kau buat orang terjatuh 
 kau bertanggungjawab bangunkan dia balik
begitulah jugak sebaliknya



fuihhhhhhh
wahai awak, saya dah berjaya bangunkan awak kembali kan?
harap awak dah berpijak di bumi yang nyatakan?

terima kasih terima nasihat saya.
maaf terpaksa hamburkan ayat-ayat yang tak seindah rupa
maaf memang saya bukan orangnya.
dia lebih layak kerana dunia kalian sama
saya?? terima dan redha kerana awak bukan milik saya. ~

senyum masih ada dimuka awak, saya dan dia
yang nyata saya gembira bila awak bahagia. 
titik 

lagu tema : AKU CINTA KAU DAN DIA ~ dewa

pssst : tak de kaitan dengan den.. sekarang den doktor chenta..
mauahahahha :)


16 comments:

Cik tikah said...

wah, doktor cinta! :)

Lea Isnawi said...

tp kekadang menderita jugak tengok si dia berbahgia dgn org lain

Zierwa Zainal said...

hehe,.dr cinta.. menarik.. =)

Diari Si Froggie said...

haha..pasal semalam ea asma? cool nasihat berguna..

misyamissyou said...

ye ke ni xde kaitan hihik! :P

♪ cik katak ♪ said...

uhuk3.. redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah..
bahahahha:)

♪ cik katak ♪ said...

uhuk3.. semalam ada berkati-kati lagi
nantilah diluahkan :)

AzwanRamli said...

Xkan takde kaitan walau sikit...haha

naiemah_ramli said...

erkk..psal cinta mnyet tu ke?? ^__^
heeeeeeee..

*tq sbb bngunkan sy...muhahaha

caliph shuriken said...

slalu klau bgtau awal2 xde kaitan.. mmg confirm ada kaitan kn, hikk...

Unknown said...

baguih ler...dah jadi dokter....
mesti dah ramai jadi pesakit....

Koding said...

“Barang siapa yang berselawat ke atasku dengan sekali selawat, nescaya Allah akan berselawat ke atasnya sepuluh kali.” (Hadis riwayat Muslim) 

Salam Maulidur Rasul….

Firdaus® said...

dokter cinta katanya..huuu kata2 kat atas mcm ada something je la..mcm terasa ssuattu je bila baca..mungkin pernah rasa mcm tu juga kot..apa2 pun nice blog.. huu..

do follow my blog ye~

Unknown said...

dalam soal cinta pun perlu kena tolong menolong...kalau ada yg jatuh krn cinta perlu ada yg sedia tolong beri semangt utk bangun semula. ^__^

cik kiwi's said...

perghhhhh...asmaaaaaaa...... dr cintaaaaaaa

Unknown said...

ohh doktor cinta, hehehe

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS