Pages

Showing posts with label iklan TV. Show all posts
Showing posts with label iklan TV. Show all posts

iklan HUGGIES yang sangat berkesan *pffhhhttt*

Thursday, November 24, 2011

pernah dengar tak iklan HUGGIES
alah yang tini HOT.fm nyanyi tu..
alah yang kat bawah ni...



adoiii lah.. kenapa eh tetibe saya rasa lagu ni anoyying gila..
memula rasa cumel-cumel jugak kan..
tapi lama-lama.. lagu ni macam nak anoyying tarrabas punya

mana tak nya tiba-tiba adik saya buat muka mintak penampar
bila nyanyi lagu ni time kitaorang tengah serius main jutaria..
paling tak buleh blah..
buleh nyanyi lagu ni.. time sapa- sapa naik singa..
*pfhhhttt*
spoil gila kan?? nak gelak pon ada...

haila-haila.. and sumpah lagi bengang gear ke lima bila
tengah syok-syok nengok bola final
adik saya buleh nyanyi lagu HUGGIES ni?

ommmmoooo. =.="
adakah lagu HUGGIES ni sesuai buat lagu CHEERS??


aghhhhhhh nk jerit kuat-kuat
tetibe saya stress dengan iklan HUGGIES..
apesal lah iklan HUGGIES ni berkesan sangat weh??

errr apasal iklan Maybeline takde pon cam HUGGIES..
*soklan kurang pandai disitu*

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS