iklan yang berkesan
Showing posts with label iklan yang berkesan. Show all posts

Thursday, November 24, 2011

iklan HUGGIES yang sangat berkesan *pffhhhttt*

pernah dengar tak iklan HUGGIES
alah yang tini HOT.fm nyanyi tu..
alah yang kat bawah ni...



adoiii lah.. kenapa eh tetibe saya rasa lagu ni anoyying gila..
memula rasa cumel-cumel jugak kan..
tapi lama-lama.. lagu ni macam nak anoyying tarrabas punya

mana tak nya tiba-tiba adik saya buat muka mintak penampar
bila nyanyi lagu ni time kitaorang tengah serius main jutaria..
paling tak buleh blah..
buleh nyanyi lagu ni.. time sapa- sapa naik singa..
*pfhhhttt*
spoil gila kan?? nak gelak pon ada...

haila-haila.. and sumpah lagi bengang gear ke lima bila
tengah syok-syok nengok bola final
adik saya buleh nyanyi lagu HUGGIES ni?

ommmmoooo. =.="
adakah lagu HUGGIES ni sesuai buat lagu CHEERS??


aghhhhhhh nk jerit kuat-kuat
tetibe saya stress dengan iklan HUGGIES..
apesal lah iklan HUGGIES ni berkesan sangat weh??

errr apasal iklan Maybeline takde pon cam HUGGIES..
*soklan kurang pandai disitu*

© :.cik katak .:
Maira Gall