click please :)

nak special power ni buleh tak?

Friday, January 6, 2012



assalamualaikum


please ajar saya ilmu ni
supaya saya dapat baca hati semua orang
tak perlu rasa susah hati
tak perlu rasa bimbang or takot orang kecik ati


maaf sebab saya tau saya bukan tok nujum
saya bukan orang yang boleh baca hati semua orang kan
so sila faham :)

kalau saya ada buat salah cakap je lah..
menda tu memang pahit kot tapi i'll swallow it
tak perlu kot main nyorok-nyorok or cakap belakang
semua tu buat saya rasa cam hampeh gila. :(

 phieww eh hantu-hantu raya belaan wa..
tolong usha hati semua orang dalam hidup waa
supaya wa sentiasa buleh buat mereka tersenyum

noktah

9 comments:

Miss Zue said...

mr know it all?hihi

Unknown said...

hihi..y0ur en3 make me smile la..
nice..
uRm..kita mmg xleyh baca hati 0rg lain kan..s0..sy nk ckp ni..sy rase awk xde buat slh ngn sy..tp kalau ade dimaafkan..anD vice versa k..hee~:)

Diari Si Froggie said...

tak boleh la macam nie.. nanti lu tau la wa nak pekena lu.. caitt.

Muna rahimah said...

meh kite ajarkan ;p

Nasuha Suhada said...

mana boleh nak baca isi hati orang. kalau boleh semua benda tahu, tak payah nak kenal kenal hati budi dah. ;)

EmpayarUtama said...

Takotnyer

CikTeddyCorner said...

huhu..jom bljr ngn cik :D

apek poyo said...

apo la..kalau dah buleh baco semuo hati org..takdo la manusia kek bumi nih..ekekekek

Unknown said...

kalau ade antu raya lebih kasi kat kita ye.....

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS